Mazda CX-30 tradicionālā benzīna motora vietā tiks aprīkota ar elektrisko piedziņu. Tiesa, automašīnas elektriskā versija pagaidām ir pieejama tikai Ķīnā, kur ir visa nepieciešamā infrastruktūra modeļa pārkārtošanai. Neskatoties uz to, Japānas ražotājs neizslēdz nenovēršamu jauna elektromobiļa parādīšanos ES.

Piecu durvju hečbeks saņems vienu elektromotoru, kas atradīsies uz automašīnas priekšējās ass. Tās jauda būs 145 ZS. un 270 Ņūtona metru griezes moments. Tāpat Mazda CX-30 tiks aprīkots ar labu 35,5 kWh akumulatoru. Viena automašīnas uzlāde WLTP ciklā spēj nodrošināt 265 kilometrus.


Papildus tehniskajiem jauninājumiem dizaineri pievienos vairākus kosmētikas līdzekļus. Jo īpaši tiks mainītas durvju līstes, LED optika, radiatora grils, riteņu diski un dažu virsbūves elementu štancēšana. Salonā būs jauns vadības panelis, kā arī stūre.

Kopumā izmaiņas Mazda CX-30 ir ļoti pozitīvas. Ķīnas auditorija, ko izlutina vietējo elektromobiļu pārpilnība, varbūt nepamana skaistāko Mazda modeli, taču uzņēmums pieliek visas pūles, lai tas nenotiktu.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/